tiistai 25. syyskuuta 2012

Sovitus Vol.1.1

Lauantainen sovitus meni seuraavasti:

Olimme sopineet että haen ystäväni E:n hyvissä ajoin ennen kahtatoista ja sitten menemme vastaan siskoani, joka pääsisi töistä siten että pikimmiten olisi ajettava pukujen luo puoli yhdeksi. No kaikki ei menny niinku strömssössä ja loppujen lopuksi olin vasta kaheltatoista hakemassa E:tä ja kymmenen yli siskoani. Nopeusmittarin virhemarginaaliin luottaen kiiruhdimme matkaan ja loppujen lopuksi olimme tasan 12.30 liikkeen edessä.

Myyjä tuntui hiukan nihkeältä, liekkö häntä harmittanut kun oltiin vähän myöhässä. Kuitenkin olisin odottanut jotenkin iloisempaa palvelua. Liikkeessä ei pukuja ollut kovinkaan paljoa, mutta muutama selkeyttävä puku kylläkin.

Ensimmäisenä tuli selväksi että minulla on suosikki tyyli ja koska liikkeessä ei sellasta pukua ollut niin tuntu ettei oikeen päästy asiaan.

Toisekseen minulle sopii paremmin joku hiukan kultaan taittava tai shampanja kuin ihan valkoinen, koska olen niin kalpeaa sorttia.

Ja kolmanneksi helman levenemiskohan korkeus ei ollutkaan niin ylhäällä hyvä kun olin ajatellut ja toisaalta liian alhaallakaan ei ollu hyvä.

Nuitten kohtien avulla kerään saman porukan kasaan, äitillä vahvistettuna ja matkaamme seuraavaan kaupunkiin katsomaan mitä löytyy.



Nyt olisi vinkit tarpeen. Mistä ihmeestä voisin löytää Allure bridalsin pukuja?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti